20 kwietnia 2015

Recenzja [037] Colleen Hoover "Hopeless"

Dawno nie pojawiała się żadna recenzja, ale jak wiecie Przemek wróci dopiero po maturach, a ja sama również ostatnio mam sporo nauki. Jeszcze do moich obowiązków doszło pisanie artykułów do gazetki szkolnej. Jestem właśnie w trakcie spisywania wywiadu z panem Kuźniarem. Spotkanie z nim to było mega przeżycie. Zapraszam na recenzję. 


Autor: Collen Hoover
Tytuł: Hopeless
Ilość stron: 424
Wydawnictwo: Otwarte
Cena: 34,90 zł

Do tej pory nie wierzyłam, że będę w stanie dzielić serce z jakimkolwiek mężczyzną, a co dopiero że oddam mu je w całości.

Na tą książkę trafiłam dzięki recenzji na blogu Koominek. Gdyby nie ta recenzja to pewnie bym się nie skusiła, ale została tak napisana, że nie mogłam się oprzeć.

Historia opowiada o młodej dziewczynie Sky, która poznaje pewnego młodzieńca Deana Holdera. Dziewczyna odczuwa przy nim emocje, których nie chciałaby czuć. Można by rzec, że czasem Dean przeraża Sky swoim zachowaniem. W dodatku Dean skrywa tajemnicę, która ma związek z przeszłością Sky. Gdy skrywana tajemnica wychodzi na jaw całe życie Sky obraca się o 360 stopni. Co zrobi Sky? Jaką tajemnicę skrywa Dean? Tego dowiecie się czytając książkę. 

Czytając tą książkę był momenty zabawne, ale także momenty wzruszenia. Historia Sky i Deana mnie poruszyła. Gdy skończyłam czytać czułam też pewien niedosyt, ale na szczęście autorka postarała się o kontynuację, więc z pewnością sięgnę po nią.

A wy spotkaliście się z twórczością pani Hoover? Jakie wrażenie na was wywarła? Piszcie w komentarzach i nie zapominajcie o naszym fanpage ;)

Ocena: 6/6

3 komentarze:

  1. Jak ja lubię takie blogi! Kocham czytać książki i szukać czegoś do przeczytania właśnie przez takie blogi jak wasz. :) Pozdrawiam!
    http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do LBA:
    http://zagubionawfandomach.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award_21.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!