08 czerwca 2015

Recenzja [045] Nicola Doherty "Tylko się nie zakochaj"

Wiem, możecie mnie zlinczować. Pozwalam wam ;) Ale ostatnio miałam jakiegoś wstrętnego lenia, który był silniejszy ode mnie i nie pozwalał nic dla was napisać. Na szczęście już go wygoniłam. Pogoda jest coraz ładniejsza, więc korzystajmy z niej póki możemy, chyba że siedzicie jeszcze w szkołach to jazda na rowerze czy rolkach musi jeszcze trochę poczekać. Bez zbędnego marudzenia zapraszam na recenzję.



Autor: Nicola Doherty
Tytuł: Tylko się nie zakochaj
Ilość stron: 383
Wydawnictwo: Pascal
Cena: 34,90 zł

Książkę tę znalazłam dosyć dawno, jednak czekała ona na moim czytniku na swoją kolej. Kiedy już na nią padło nie było zmiłuj. Czytałam zawzięcie, gdyż potrzebowałam czegoś lekkiego i niezaprzątającego mózg po moich ukochanych Mrozowskich kryminałach ;)

Główna bohaterka - Alice pracuje w wydawnictwie książkowym i niedawno zerwał z nią chłopak. Oczywiście biedna lamentuje i szuka w sobie wad, które mogłyby się przyczynić do tego, iż Simon z nią zerwał. Jednak los się do niej uśmiecha. Przez przypadek dostaje zlecenie by pracować ze swoim ulubionym aktorem nad jego autobiografią. Na samym początku Luther Carson bywa uparty oraz ma nad sobą nadętego i upierdliwego menedżera Sama, który nie pozwala by Carson mówił o wszystkim Alice. Uważa, że nie które sprawy powinny pozostać w tajemnicy. Jednak Sam ma też w tym swój plan. O co w tym wszystkim chodzi i jak się powiedzie Alice przeczytacie w książce "Tylko się nie zakochaj. Włoski zawrót głowy".

Bohaterowie nie są banalni, ale nie są też oryginalni. Jest to typowy romans, który oczywiście ma pewien schemat powielany od kilkudziesięciu lat. Jednak był całkiem fajny, ale zbyt mdły. Nie wiem, może pan Mróz i jego kunszt pisarski dostatecznie zniechęcili mnie do czytania takich książek, a przecież byłam taką wielką fanką romansów. Sama nie wiem, chyba muszę znaleźć na to pytanie odpowiedź.

Ocena: 3/6

2 komentarze:

  1. Lubię czytać takie książki w okresie wakacyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okresie wakacyjnym też lubię czytać coś lekkiego i przyjemnego, jednak ostatnio tylko Remigiusz Mróz i jego książki zaprzątają mój umysł :)
      Dziękuję za komentarz, pozdrawiam :)

      Usuń

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!