03 lipca 2015

Recenzja [053] Jennifer Echols "Odlot"

Mamy lipiec i lato w pełni. Ostatnio narzekałam na pogodę, a od początku tego tygodnia słoneczko budzi mnie codziennie. W to mi graj :) Zapraszam na recenzję książki z którą można odlecieć w zakamarki swojej wyobraźni.



Autor: Jennifer Echols
Tytuł: Odlot
Ilość stron: 360
Wydawnictwo: Jaguar
Cena: 32,90 zł

"- A co sprawiło, że chciałeś zostać lotnikiem? - spytała, patrząc na Graysona(...).
Odpowiedział po chwili:
- Bo latanie jest dokładnie tym, co uwielbiam robić. Odlot, dosłownie i w przenośni."

Z książkami pani Jennifer jest tak, że nie sposób obok nich przejść obojętnie. W zeszłym roku gdy dorwałam się do tej książki długo nie mogłam o niej zapomnieć, jako że panicznie boję się latać i mam lęk wysokości to dzięki tej książce choć na chwilę w swojej wyobraźni mogłam ten lęk pokonać. To było fajne uczucie

Historia opowiada o nastoletniej Leah, która od zawsze marzyła by latać. Wychowywała ją tylko "matka", która nie zadawała sobie trudu by dać jakiś byt swojej córce. Wolała inwestować w siebie i swoich nowych kochanków. Tak więc Leah oszczędzała wszystkie swoje pieniądze by móc spełnić swe marzenia. Mogła je spełnić dzięki panu Hall, który traktował ją jak córkę i dawał jej lekcje latania i pilotażu. Jednak jej szczęście nie trwa zbyt długo. Gdy pan Hall umiera firmę przejmują jego dwaj synowie: Grayson i Alec. Są jak dwa różne żywioły. Grayson jest ogniem, a Alec wodą. Co z tego wyniknie? Zaglądajcie do książki i czytajcie.

Czytając tą książkę po prostu odleciałam, dosłownie i w przenośni. Wywołała u mnie ogromne emocje. Może nie jest to literatura wysokich lotów, jednak jest przyjemna dla czytelnika. Lekka, zabawna i krótka. Szybko się ją czyta. 

Bohaterowie są przyjaźni, Grayson jest typowym buntownikiem, nastolatkiem, który chce pokazać całemu światu że jednak nie jest taki zły. Natomiast Leah jest zabawna i przede wszystkim skrywa tajemnice o których dowie się Grayson. Jak to wykorzysta? Odpowiedź znają wszyscy, którzy czytali "Odlot"

Polecam, jest idealna na wakacje. Można się wyciszyć i zrelaksować nad morzem czy też w górskim otoczeniu.

Ocena: 5/6

3 komentarze:

  1. I właśnie takie lektury uwielbiam czytać latem. Będę o tej książce pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przeczytam
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojacie, nigdy o niej nie słyszałam, ale teraz już wiem, że koniecznie muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!