19 marca 2016

Recenzja [084] Kathrin Lange "Serce ze szkła"

Dawno nie było recenzji, ale mam nadzieję że będziemy powoli to nadrabiać. Recenzenckie nadal do nas przychodzą i nasz stosik książek rośnie. Zapraszam na recenzję :)



Autor: Kathrin Lange
Tytuł: Serce ze szkła
Ilość stron: 448
Wydawnictwo: MUZA
Cena: 39,90 zł

"Uśmiechnął się przy tym tak, że potłuczone szkło wypełniające moją pierś w jednej chwili ułożyło się na powrót w serce."

Pierwszy raz nie wiem co mam napisać o książce. Jestem totalnie rozwalona na kawałki, niczym serce głównej bohaterki. Mam nadzieję, że będę w stanie napisać coś sensownego.

Główną bohaterką jest młoda Juli Wagner, która dotrzymuje swojemu tacie towarzystwa w czasie przerwy świątecznej na wyspie Martha's Vineyard, a dokładnie w posiadłości Sorrow. Tam poznaje wydawcę ojca Jasona Bell'a oraz jego syna Davida, który na sam widok przyprawia każdego o dreszcze. Młody chłopak przeżywa osobistą tragedię - jego dziewczyna popełniła samobójstwo skacząc z klifu. Nie może się pozbierać po tym wszystkim i właśnie Jason razem z ojcem Juli wpadli na pomysł by nasza bohaterka pomogła mu na nowo otworzyć się na świat i ludzi. Dziewczyna zaczyna fascynować się chłopakiem. Co z tego wyniknie? Czas pokaże.

Każdy szczegół książki jest istotny i niezwykle dopracowany. Nigdy nie słyszałam o tej autorce, ale jestem pewna, że w naszym kraju znajdzie swoich fanów. Mroczne tajemnice, walka z depresją i legendy o wyspie powodują gęsią skórkę podczas czytania książki. Nie mogłam się od niej oderwać czego dowodem jest przejechanie dwóch stacji dalej pociągiem niż powinnam :)

Książkę polecam, ale nie jest ona dla każdego. Jeśli lubicie gdy książka trzyma was w napięciu to czym prędzej ją kupcie.

Ocena: 5+/6

Za książkę dziękuję:
Wydawnictwo MUZA 


8 komentarzy:

  1. To, co mnie odstrasza od tej książki, to okładka, która wygląda na bardzo infantylną, przez co trochę się boję, że powieść będzie miała podobny wydźwięk, ale tyle się już nasłuchałam pozytywnych opinii na temat tej pozycji, że pewnie dam jej szansę :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt okładka mogła by być ciut lepsza, ale samo wnętrze książki jest bardzo szlachetne :)

      Usuń
  2. Mimo pozytywnych opinii na temat tej książki, ja jednak nie jestem przekonana co do tego cyklu. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi :) Dziękuję za komentarz, pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Właśnie czytam i na razie podoba mi się... nie wiem jednak czy moja opinia na jej temat będzie aż tak pozytywna :)

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią zajrzę i przeczytam jak pojawi się recenzja na Twoim blogu :)

      Usuń
  4. No i bardzo dobrze, bo mam ja w swoim prywatnym stosiku! <3


    Pozdrawiam serdecznie! ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokuszę się o kolejną część od wydawnictwa ;)

      Usuń

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!