27 maja 2016

Recenzja [104] Alessio Puleo "Moje serce należy do ciebie"

Postaram się opanować emocje, które nadal mną targają po przeczytaniu tej książki. Zapraszam


Autor: Allesio Puleo
Tytuł: Moje serce należy do ciebie
Ilość stron: 384
Wydawnictwo: Muza
Cena: 34,90 zł

"Życie jednak potrafi zaskakiwać, nawet wtedy, gdy myślisz, że nic wspaniałego na pewno ci się nie przytrafi"

Moja głowa nadal jest pusta po przeczytaniu tej książki, co najmniej jakbym przebiegła półmaraton, totalne odłączenie mózgu od mojej głowy. Nie wiem co ze mną będzie, ale dam radę.

Historia opowiada o młodej Ylenii (serio?), która jest chora na niezidentyfikowaną chorobę serca i tylko przeszczep może ją uratować. Razem z rodziną powraca do Włoch, gdyż jako obywatelka ma pierwszeństwo w kolejce do przeszczepu. Zaczyna naukę w nowej szkole, gdzie poznaje nieokrzesanego Alexa. Z początku odpycha jego zaloty, jednak w końcu zaprzyjaźniają się i dzięki niej Alex zaczyna doceniać naukę i wszystko co istnieje dookoła. Niestety dziewczyna nie mówi mu o swojej chorobie. W dniu egzaminu maturalnego odbiera telefon, że jego ukochana leży w szpitalu i są to ostatnie chwile by ją pożegnać.

Emocje nadal mną targają. Z jednej strony książka bardzo mi się podobała, a z drugiej strony mam ochotę rzucić ją w kąt i nigdy, prze nigdy do niej nie wracać. A dlaczego moje uczucia są tak mieszane? Alessio Puleo stworzył bardzo ładną historię. Pięknej, młodzieńczej miłości, która walczy o każdy dzień. Jednak stylistyka i zbyt szybkie przeskakiwanie pomiędzy wątkami wręcz odrzuca czytelnika od tej powieści.

Generalnie jeśli chcecie ryczeć jak ja to polecam wam tę książkę, niesamowicie oczyszcza ze wszystkich emocji. Dopiero po jakimś czasie one się pojawiają i zaczynacie głowić się co autor miał na myśli.

Ocena: 4+/6

Za książkę dziękuję:
Wydawnictwo MUZA

2 komentarze:

  1. Okej, zapamiętam, że jak będę chciała płakać, to p\sięgnę po tę książkę, żeby nie było, że coś się stało, tylko przez książkę płaczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już, że ta książka dostarcza wiele emocji. Mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!