27 września 2016

[06] Business English Magazine nr. 55/2016

Cześć! Dzisiaj chcę was zainteresować najnowszym numerem dwumiesięcznika dla osób, które na co dzień mają styczność z językiem angielskim w biznesie. Zapraszam :)
Business English Magazine nr 55Jeszcze nie tak dawno myślałam, że nie będę aż tak zafascynowana zdobywaniem wiedzy i to jeszcze w języku angielskim. Oj jakże się pomyliłam ;) Ten numer jest kwintesencją tego wszystkiego. Co więcej w końcu dowiedziałam się kim jest obecna pani premier Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej. Nie sądziłam, że to czego się dowiedziałam, aż tak mnie zaskoczy :)

A co znajdziecie w środku?
in brief
Viva Las Vegas
Trump for Kids - and Adults

George's short and tall tales
Fruit Felonies

international
The Panama Papers 
Another Party for Brazil 
UK Votes to Leave EU 

cover story
Theresa May - a Vicar’s Daughter in Designer Shoes   

business profile
Bob Iger - Disney’s Main Man 

business woman
Stella McCartney - a Self-made Woman   

business trends
The Business of Beauty 

money
TransferWise: a Real-life Unicorn 

travel
Albania - Full of Surprises  

technology
Mobile Data Wars - Law Enforcement vs. Civil Liberty   

managing people
Pinpointing Employee Performance 
Guru Review – Suze Orman   

business language
Workplace Dialogues – On Reception
Language Test

Influential People

Book & Film Reviews

Jeśli mam być szczera to za cenę prawie 20 zł macie bardzo dobrze dopracowane kompendium wiedzy, które jest tworzone przez polsko-brytyjski zespół lektorów oraz dziennikarzy. Za tak pokaźne numery nie jest to wysoka kwota, gdyż należy też zwrócić uwagę na jakość papieru oraz ilość stron. To jest blisko 80 stron ciekawostek oraz nowych słówek! Co więcej do tego numeru po wpisaniu kodu na stronie możecie otrzymać dodatek w postaci słówek dotyczących energii. Świetna sprawa!

Wszystko czego chcecie się dowiedzieć znajdziecie na stronie colorfulmedia.pl a także na business-english.com.pl w zakładce magazyny klikacie na odnośnik "Nowy numer". 


Za numer dziękuję:
Colorful media

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię te magazyny językowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mnie podobają się obydwa, jako że mam wykształcenie administracyjne zauważyłam, że przydaje mi się w codziennym życiu :)

      Usuń

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!