26 października 2016

Deutsch Aktuell - Wydanie specjalne "Wirtschaftsdeutsch in der Praxis"

Cześć! Dziś chce wam dać namiastkę tego co możecie znaleźć w najnowszym numerze specjalnym DA :) Zapraszam.


Wyświetlanie da-ws2.JPGTen numer powinniście kojarzyć z English Matters. Tym razem jest to niemiecka odpowiedź na biznes. Idealna sprawa dla tych, którzy chcą uczyć się tego języka. Ja niestety z językiem niemieckim nie miałam do czynienia od gimnazjum i jeszcze nie wiem czy cokolwiek pamiętam.

Jest to praktyczna, podręczna wiedza skumulowana w jednym numerze. Oczywiście na stronie możecie pobrać słówka, posłuchać. Cud, miód i orzeszki ;)

Znajdziecie takie rozdziały jak:

Kultur
  • Andere Länder, Andere Geschäftssitten 
  • Business Lunch & Dinner – Erfolgreich durchs Geschäftsessen   
In die Kürze liegt die Würze


Colorful mecia

3 komentarze:

  1. Ja czytam z tego wydawnictwa English Matters.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w życiu codziennym nie mam styczności z językiem niemieckim oraz nie uczyłam się go w szkole (jedynie nieco liznęłam hiszpańskiego oraz francuskiego, gdy większość czasu królował język angielski), dlatego też odpuszczę sobie rozglądanie za tym magazynem. Mam jednak nadzieję, że miłośnicy tego języka odnajdą do niego drogę. ;)
    Pozdrawiam!
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!