26 grudnia 2016

Recenzja [154] Praca zbiorowa "The Lord of the Rings. Trylogia filmowa. Książka do kolorowania"

Witam was moi kochani w drugi dzień świąt. Całe szczęście, że święta się już kończą. Dla mnie niestety niezbyt miło - znowu przypałętało się do mnie jakieś choróbsko. Nie lubię tego, dlatego by na chwilę zapomnieć, że czuje się fatalnie i najchętniej wyłączyłabym wszystko co elektroniczne i poszłabym spać przychodzę do was z czymś naprawdę odstresowującym i lekkim. Zapraszam do wspólnego kolorowania.

Autor: Praca zbiorowa
Tytuł: The Lord of the Rings. Trylogia filmowa. Książka do kolorowania
Wydawnictwo: Muza S.A
Liczba stron: 96
Cena katalogowa: 26,90

Jak większość z was wie od jakichś dwóch miesięcy zaczęłam pracować. Jak wiadomo praca z klientami (czy to telefoniczna czy też face-to-face) bywa stresująca. Moja praca nie należy do trudnych i dosyć szybko się w niej odnalazłam, więc by znaleźć jakąś dodatkową rozrywkę postanowiłam skorzystać z propozycji od wydawnictwa Muza. Postanowiłam zacząć kolorować, wrócić do korzeni i poczuć się znowu jakbym miała 5 lat.
W chwili gdy zaczęłam nie wiedziałam czy cokolwiek z tego będzie. Jednak fantazja i chęć dalszego rozwoju by móc nadawać kolor postaciom było wręcz hipnotyzujące. Cały mój dział zaczął znosić wszystko co kolorowe bym mogła rysować. Gdy przychodziłam do pracy na godzinę ósmą rano to potrafiłam przez cały dzień rysować (i mimo to nadal wykonywałam swoje obowiązki jako pracownik).
Z pewnością moja kolorystyka na pewno nie zgadza się z tym co było w filmie, jednak ja fanką Tolkiena nigdy nie byłam. Dopiero kolorowanka zaczęła mnie przekonywać, że może warto zapoznać się z losami Władcy Pierścieni i usłyszeć słynne "You shall not pass!". 
Zachęcam was bardzo. Zabawa na długie godziny i w dodatku idealny odstresowywacz. Mam nadzieję, że wy też podczas kolorowania poczujecie się jakbyście wkroczyli w ten wspaniały świat barw.

Ocena: 5/6
Za książkę dziękuję:
Wydawnictwo MUZA S.A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!