17 grudnia 2016

Wydawnictwo [ze słownikiem] - przyjemna nauka języka angielskiego.

Cześć! Dziś przychodzę do was z kolejną propozycją. Tym razem są to książki w języku angielskim, które pomogą nam w łatwiejszym przyswajaniu tego języka. Zapraszam do zapoznania się z tym wydawnictwem.

Pewnego dnia otrzymałam propozycję by zrecenzować dla was książki, które są wydane w języku oryginalnym aczkolwiek mają one w sobie pewne zmiany. Jest to słownik ze słówkami, które są przetłumaczone na język polski. Oczywiście recenzje tych książek się pojawią oto się nie martwicie, ale jednak dzisiaj chciałabym wam przybliżyć ofertę tego wydawnictwa.

Doktor Jekyll i Pan Hyde+Wydawnictwo [ze słownikiem] działa na polskim rynku wydawniczym od 2012 roku. Wcześniej nigdy nie słyszałam o tym wydawnictwie, ale myślę że to świetna sprawa! To idealne połączenie nauki poprzez przyjemne czytanie. W swojej ofercie mają książki dostosowane do każdego poziomu trudności. Od książek dla dzieci m.in The Secret Garden (Tajemniczy ogród) autorstwa Frances Hodgson Brunett czy też dla bardziej zaawansowanej grupy ludzi np. Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde (Doktor Jekyll i Pan Hyde) napisana przez szkockiego autora Roberta Louisa Stevensona.

Książki są złożone z trzech słowników:
➽Słownik najczęściej występujących i najprostszych słów w danej publikacji. Znajomość słownictwa z tego słownika pozwala na zrozumienie ponad 80 % treści książki.
➽Podręczny słownik na marginesie każdej strony – zawiera wszystkie nowe słowa, które nie zostały ujęte w słowniku najczęściej występujących słów.
➽Kompletny słownik wszystkich słów i form, które wystąpiły w danej publikacji pozwala na odnalezienie nieznanego słowa jeżeli czytelnik zapomniał wcześniej wyjaśnionego znaczenia.

Książki czyta się wyjątkowo dobrze ze względu na estetykę. Owszem okładki nie są porywające, jednak nie oto tu chodzi. Nacisk jest położony na przekazie oraz na formie. Czcionka jest wyraźna, duża przez co wzrok nie męczy się tak szybko, wyrazy trudniejsze są pogrubione i przetłumaczone na marginesie.

Zdecydowanie wam polecam zaopatrzenie się w taką książkę z tego wydawnictwa. Myślę, że będzie to też doskonały prezent świąteczny dla osoby, która chce doskonalić swój warsztat z języka angielskiego. Książki możecie zakupić na stronie empik.com wpisując w wyszukiwarce nazwę wydawnictwa :) Zachęcam, teraz empik ma bardzo fajne rabaty na książki ;)

Jak na razie w mojej kolekcji są dwie książki tego wydawnictwa, ale jestem pewna że pokuszę się także o inne pozycje.
Wydawnictwo [ze słownikiem]

4 komentarze:

  1. Jestem zdziwiona, bo coraz więcej blogów, które obserwuję mówi o tych książkach. Sama wprawdzie na KTK dostałam ulotkę z informacją o tych książkach, ale chyba wolałabym je czytać w wolnym czasie, od szkoły. A że już czwarty rok technikum dobiega końca, mogę później nie mieć na to czasu. A już jestem po zmianie planu lekcji i odjęciu przedmiotów zawodowych - mam 8 angielskich tygodniowo. Chyba mi wystarczy to, co w szkole + czasopisma English Matters. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem na tym etapie, gdzie w pracy mam kurs z angielskiego raz w tygodniu, czytam English Matters oraz te książki. I ciągle mi mało!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy, kto w jakiś sposób związany jest z nauką języka angielskiego, bez wątpienia zna te pozycje. Na przestrzeni ostatnich lat sporo osób się na nich uczyło podstaw, i trzeba przyznać, że z bardzo dobrym skutkiem.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!