18 września 2017

Recenzja [190] "CzaroMarownik 2018" czyli kalendarz dla każdej kobiety |PRZEDPREMIEROWO|

Cześć!
Powoli wracają do mnie siły, znowu zaczynam mieć chęć na czytanie, na pisanie. Brakowało mi tego bardzo, przez co bardzo zaniedbałam pewne sprawy. Czasem się to zdarza, ale jesteśmy tylko ludźmi i nie jesteśmy w stanie wszystkiego przewidzieć. Wierzę jednak, że moje życie staje się coraz bardziej stabilne. Będzie też trochę zamieszania na blogu, z tego względu iż rozpoczynam niebawem studia na pierwszym roku. Trochę się tego obawiam, ale mam nadzieję że uda mi się pogodzić pracę ze studiami. Tymczasem zapraszam do recenzji czegoś magicznego.

Autor: Opracowanie zbiorowe
Data wydania: 13.10.2017 rok
Ilość stron: 448
Wydawnictwo: Kobiece
"Czasem gdy ktoś spojrzy
w twoje oczy, otwierają się
bramy serca."
Gdy tylko dostałam propozycję napisania opinii na temat kalendarza byłam bardzo szczęśliwa. Uwielbiam wszelkie organizery, kalendarze czy też plannery. Ostatnio nawet zakupiłam sobie taki kalendarz w Angry Birds, w które uwielbiam grać w pracy (ale cicho to tajemnica 😜). Więc gdy tylko zobaczyłam tytuł wiadomości, wiedziałam że to będzie coś co mnie nie zawiedzie.

Czaromarownik 2018 to nic innego jak kalendarz dla kobiet. Specjalnie opracowany byśmy mogły w nim znaleźć wszystko od horoskopu po przepisy na soki odchudzające ;) A także by było w nim miejsce na nasze notatki, a jak wiadomo my kobiety potrzebujemy dużo miejsca na takie sprawy (tak samo jak dużej torebki by wszystko w niej znaleźć 😜).

Pozytywne jest też to, że znajdziemy w nim pełno motywujących tekstów i cytatów, które warto zapamiętać. Jestem pewna, że nie będę jedyną osobą, która zapragnie mieć również Czaromarownik 2018 w swoich rękach.

Jestem osobą, która uwielbia ład i porządek. Trochę taka ze mnie służbistka. Wymagam od siebie bardzo wiele, czasem może to jest złe, ale lubię być sobą. Taki kalendarz jest tylko dopełnieniem tego co jest dla mnie ważne. Od dziś wiem, że będzie to mój niezbędnik w mojej pracy. 

Biję pokłony dla dziewczyn z wydawnictwa Kobiecego. Jesteście świetne! To co zrobiłyście, wasz ogrom pracy i wysiłek, który włożyłyście w powstanie Czaromarownika 2018 jest kwintesencją magii i doskonałości. Brawo! Oby tak dalej!

„Przychodzimy na świat tylko 
z jednym obowiązkiem - mamy być sobą”
A czy wy będąc na moim miejscu dałybyście się zaczarować?

„Siła marzeń może odwrócić bieg przeznaczenia.”

Razem z Wydawnictwo Kobiece też mam dla jednej z Was pewną niespodziankę. Otóż poprosiło mnie o wytypowanie jednej z blogerek/vlogerek które również zasługują na to by poczuć się wyjątkowo. Długo zastanawiałam się nad tym kogo mam wybrać. I wiecie co? Serce wygrało. Otóż jest jedna istotka, która na to zasługuje na to wyróżnienie a jest nią: +Magda Z z bloga Czytamy bo kochamy.  Madzia to cudowna skromna dziewczyna, pełna empatii i wrażliwości dla drugiego człowieka. Dlatego uważam kochana, że powinnaś tak jak ja dać się zaczarować. Więc drugi egzemplarz leci w Twoje rączki kochana 💟💟

Ocena: Nie ma skali. Jest nieziemski, niesamowity, magiczny!
Za możliwość dokonania oceny przed premierą swoje podziękowania kieruję do 
http://www.wydawnictwokobiece.pl/wp-content/themes/kobiece/images/site-logo.png
Wydawnictwo Kobiece



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!