23 września 2017

Recenzja [191] Beata Majewska "Bilet do szczęścia"

Kochani! Powinnam się wstydzić, że wcześniej nie napisałam recenzji, ale przy tym szaleńczym trybie życia totalnie wyleciało mi to z głowy, a przecież książka już dawno przeczytana i teraz nabiera nowego życia i krąży po mojej rodzinie (głównie żeńskiej części). Także bez zbędnego lania wody zapraszam! :)

P.S Mogą być spojlery (o ile nie czytaliście jeszcze pierwszego tomu).



Autor: Beata Majewska
Tytuł: Bilet do szczęścia
Cykl: Konkurs na żonę (tom 2)
Wydawnictwo: Książnica
Liczba stron: 288
Cena: 29,90 zł

"Czy jest ważne, dlaczego kochamy? Jeśli jest ktoś, kogo możemy obdarzyć tym uczuciem i kto kocha nas, to chyba najważniejsze."

Jak już wiecie ta historia bardzo przypadła mi do gustu, ale nie tylko mi. Moja mama również jest zachwycona, na tyle że aż przeczytała ją dwa razy! Chyba zadowoli ją fakt, że będzie kontynuacja, co prawda nie losów Łucji i Hugo, ale jednak premiera "Zdążyć z miłością" już niebawem.

Łucja do końca nie wie co ma zrobić. Zostać czy porzucić wspólne życie u boku Hugo Hajdukiewicza. Jest zrozpaczona że była tylko pionkiem w grze młodego prawnika po to by dostać fortunę ze spadku. Jednak życie jest przewrotne i w momencie, gdy jej ukochana babcia, która ją wychowywała trafia do szpitala postanawia skorzystać z wyciągniętej ręki Hugona. Czy uda im się porozumieć? Czy znajdą właściwe słowa by opisać swoje uczucia? 

Hugo i Łucja zmienili się. Łucja wydoroślała, nabrała dystansu do całej otoczki, którą ma przy sobie młody Hajduk. Natomiast on nauczył się walczyć i zauważył, że nie wszystko złoto co się świeci ;) Bardzo kibicowałam im pod każdym względem. Jestem pewna, że dalsza droga będzie już tylko usłana płatkami róż i żonkili ;) 

Beata Majewska jest czarodziejką oraz szwaczką ;) Potrafi utkać piękną historię, która wzrusza, rozbawia a także daje nadzieję na lepsze jutro. Jestem wzruszona, że mogę poznawać takie historie. Gdyby nie one już dawno straciłabym wiarę w ludzi oraz w ich zachowanie. Dziękuję. 

Nie pozostaje mi nic innego jak polecić Wam historię Łucji i Hugo. By móc zatracić się w ich życiu. To nie jest książka ani na zimę, ani na lato czy jesień. Ona jest NA ZAWSZE. Gorąco polecam. 

Ocena: 5+/6
Za książkę dziękuję: 
http://ad-fontes.pl/wp-content/uploads/2015/01/ksiaznica-logo.png
Książnica
 


3 komentarze:

  1. Czytałam wszystkie książki tej autorki oprócz właśnie tej serii. Muszę to jak najszybciej nadrobić ponieważ uwielbiam jej powieści. Pozdrawiam serdecznie ksiazka-moim-zyciem.blog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle dobrego o tej książce, a ja jej jeszcze nie mam? Muszę to szybko zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na trzeci tom, który nie jest kontynuacją, ale spotkamy w nim bohaterów z tych dwóch poprzednich. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!