28 września 2017

Recenzja [192] Alek Rogoziński "Lustereczko powiedz przecie"

Cześć! Dziś powracam do pewnej damy, która swą osobowością rozwala system, a jej przyjaciele również nie pozostają w tyle. Róża Krull powraca i to w niebanalnym stylu. Zapraszam.



Autor: Alek Rogoziński
Tytuł:  Lustereczko powiedz przecie
Seria: Róża Krull na tropie (tom 2)
Wydawnictwo: Filia
Ilość stron: 331

"-Białko i buraki - wyjaśnia Róża, widząc zdziwione spojrzenie swoich współpracowników. - Pięknie wygładziło mi zmarszczki...-Przy okazji korę mózgową - mruknął Pepe - O ile było tam jeszcze co wygładzać..." 

Większość pewnie z Was wie, że moja miłość do twórczości Alka jest równie wielka co do mnie samej, czyli serio duża ;) Tak lubię siebie, ale nie o tym miałam Wam napisać.

Nasz Książę komedii kryminalnej powraca w wielkim stylu. Bardzo długo czekać nie musiałam bo zaledwie w lutym była premiera "Do trzech razy śmierć", a teraz miałam okazje przeczytać drugi tom książki i to podarowanej przez samego autora do rąk własnych, za to lubię Warszawę ;)

Ale koniec rozpływania i polewania miodem, czas na coś co zmrozi Wam krew w żyłach.... Otóż książka....

Opowiada o losach Róży (Suchary rozdaje ;P ) która znowu zamierza udawać żeńską wersję detektywa Monka bądź samego Sherlocka Holmes'a. Razem z Pepe i Betty zamierza rozwikłać zagadkę tajemniczej śmierć, a raczej zagadkę dwóch truposzy na konkursie Mister Polonia. Wiecie tyle mężczyzn i sama Róża? To nie może skończyć się dobrze ;) Aczkolwiek Róża w tym tomie zaskakuje nawet samą siebie. Co z tego wyniknie? I do czego jej jest potrzebny Rafał Maślak? (Tak to ten Maślak).

Kolejne intrygi, które zostały starannie uknute przez naszego rodzimego autora są dowodem na to że jeszcze nie raz nas zaskoczy swoją pomysłowością. Podczas czytania zaczęłam się zastanawiać co ten człek bierze, że ma takie pomysły. Róża jest nadal bezkonkurencyjna, a biedny Pepe wraz z Betty i komisarzem Darskim muszą znosić jej pomysły, które z każdą stroną wywoływały u mnie lawinę śmiechu i łez.

Mam jedną wielką prośbę do Ciebie szanowny Alku. Zacznij pisać słownik wyrazów obcych, który będzie na końcu książki ;P Ułatwisz ludziom życie, bo co to jest lamdziara? (chyba tak to słowo brzmiało :P )

Miałam nie zwracać uwagi na błędy, których nie wyłapał zespół korekcyjny (ZNOWU), więc czepiać się nie będę. Obiecuje, nie powiem ani słówka, że było ich dużo i Filia zasługuje na pstryczka w ucho, a najlepiej w oba ;)

Jestem ciekawa reakcji samego Rafała Maślaka, jak zareagował na wieść o tym że jego postać będzie w książce u samego Rogozińskiego ;) Mam nadzieję, że przy okazji warszawskiego spotkania, które będzie tak w ogóle w sobotę 30.09.2017 w empiku przy Nowym Świecie. Nie mogę się tego doczekać!

Zdjęcie użytkownika Anna Natalia Klara Jędrzejewska.
Swoją drogą dobrze, że nie nazwał mnie potworem trojga imion :P
Lustereczko zajmuje swe zaszczytne miejsce w mojej pracy :D
Ocena: 5+/6
Za książkę dziękuję samemu autorowi: 
Alek jesteś naj! Do zobaczenia w sobotę :D
Zdjęcie użytkownika Alek Rogoziński.
Alek Rogoziński

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam książki P.Alka i na pewno sięgnę po tę pozycję! Sama czytałam jak narazie "JakCię zabić kochanie" ale musze sięgnąć po więcej a teraz jest najlepsza okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak Cię zabić kochanie" też jest świetna! Bardzo się przy niej uśmiałam. Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Ostatnio kupiłam "Do trzech razy śmierć" przez autora! Siedziałam z przyjaciółką na kawie w Starbucksie, patrzę, a przy stoliku obok nas siedzi Pan Alek! Najpierw prawie dostałam zawału, później pobiegłam do księgarni po książkę (na szczęście była -ostatnia! ) i poprosiłam o autograf. Przesympatyczny człowiek! Mam ogromną nadzieję, że książka mi się spodoba i na pewno kupię też "Lustereczko..."!

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alek chodzi to Starbunia? :P Nie no żarcik ;)
      Zgadzam się, jest bardzo miły i daje bardzo dużo pokładów pozytywnej energii :) Dziękuję za odwiedziny!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Czekam na książkę od samego Alka. :D Też nie mogę się doczekać spotkania na Targach. :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!