25 grudnia 2017

Recenzja [208] Laurelin Paige, Sierra Simone "Gwiazdor"

Ho ho ho! ;)
Dziś pierwszy dzień świąt i dopiero teraz mam chwilę oddechu by skrobnąć dla Was recenzje. Jednak praca i studia to nienajlepsze połączenie ;) Czasu brak, za równo na czytanie, na to by pisać, a także na to by się wyspać. Dlatego korzystam ile mogę i staram się nadrobić utracony czas. Zapraszam na recenzję książki, która nie do końca opiewa w klimatach świątecznych.

Autor: Laurelin Paige, Sierra Simone
Tytuł: Gwiazdor
Ilość stron: 472
Wydawnictwo: Kobiece
Cena: 36,90 zł

"Naprawdę ze strachu zrezygnujesz ze szczęścia?"

Zazwyczaj mam tak, że lubię od czasu do czasu przeczytać coś lekkiego, coś co pomoże mi się oderwać od rzeczywistości i codziennego życia. Czasami potrzebuję książki, która mnie wzruszy i będę mogła cicho wzdychać do kolejnego książkowego bohatera. Tym razem było zupełnie inaczej, a czemu? 

Devi jest aktorką filmów dla dorosłych. Zazwyczaj gra w filmach subtelnych i nisko budżetowych. Jednak chce przerwać złą passę i na jednej z branżowych imprez ma do tego okazję. Logan O'Toole zawsze chciał kręcić filmy, co prawda nie chciał kręcić erotyków, ale cóż życie pisze różne scenariusze. Gdy poznaje Devi od razu rozpoznaje w niej swoją muzę. Czy uda im się połączyć różne charaktery i różne spostrzeżenia na świat? Ich zawód nie sprzyja związkom. Czy poradzą sobie z zadaniami, które dyktuje im życie? 

Książka nie do końca przypadła mi do gustu. Początek był zbyt leniwy, a końcówka zbyt szybka. Nie to, że jestem wybredna, ale chyba potrzebuję odpocząć od książek z pogranicza erotyków. Może znowu przerzucę się na kryminały? 

Logan i Devi to ogień i woda. Dwa niepozorne charaktery, które mają odwagę by zbudować coś razem. Nie jestem do nich przekonana. 

Książkę poddaje waszym opiniom, jak wiadomo każdy ma swój gust. Jeśli lubicie historie, gdzie opisy stosunków wylewają się z każdej strony to ta książka jest dla Was ;)


Ocena: 3/6
Za książkę dziękuję: 
Wydawnictwo Kobiece

1 komentarz:

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!