19 marca 2015

Recenzja [028] Maciej Frączyk "Zeznania Niekrytego Krytyka"

Cześć! Dzisiejsza recenzja dotyczyć będzie książki znanego polskiego youtubera - Niekrytego Krytyka, zapraszam do czytania.



Autor: Maciej Frączyk

Tytuł: Zeznania Niekrytego Krytyka
Ilość stron: 136
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Cena: 32,90 zł

Jeśli ktoś nie podziela twoich poglądów, a ty wciąż pozostajesz przy swoim, to znaczy, że rozpoczął się u ciebie jeden z najważniejszych procesów, jakie mogą spotkać człowieka. Samodzielne myślenie.

Maciej Frączyk, większości znany jako youtuber Niekryty Krytyk. Jego pierwszą książkę (pozostałych jeszcze nie czytałam, ale mam w planach) dostałam chyba na 16 urodziny od moich przyjaciółek. "Ciekawy pomysł" pomyślałam, jako że wszyscy w tamtych czasach jarali się panem Maciejem i jego tekstami oraz hejtami, które opisywały różne dziedziny sztuki. Najbardziej w pamięć zapadł mi odcinek, gdzie pan Niekryty oceniał "Trudne sprawy" z udziałem słynnego Dariusza chlustającego się w wannie pani Karoliny ;) 

Jednak wracając do książki obfituje ona w więcej tekstów, które mogą was zachwycić bądź też odrzucić. Patrząc z perspektywy czasu nadal bawi mnie gra słów pana Niekrytego Krytyka. Książka zawiera różne ciekawe przemyślenia na temat życia, dodatkowo zilustrowana satyrycznymi obrazkami oraz odnośnikami QR. Więc jeśli masz ochotę się pośmiać to zdecydowanie wam polecam tą książkę. Jest idealna na wieczorne popołudnia i dni, kiedy macie ochotę płakać zamiast cieszyć się chwilą. 

Najbardziej podobał mi się rozdział "Pomóż szczęściu, pomóc sobie, czyli taktyka Krytyka". Opisuje w nim jak to wyglądała kariera na youtube, czyli od zera do jednoosobowego Hollywoodu ;) Wtedy jako szesnastolatka nie za bardzo na mnie wpłynęło, ale teraz z perspektywy czasu miał on jednak rację. Jeśli chce się coś w życiu osiągnąć trzeba po prostu działać. Nie opierdzielać się, nie marudzić i lamentować, że świat jest okropny. Po prostu wziąć tyłek w troki i DZIAŁAĆ!

Spotkaliście się już z twórczością pana Niekrytego? Co o niej sądzicie? Jakie są wasze wrażenia? Piszcie w komentarzach :)

Ocena: 6/6

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie czytałam, ale za każdym razem jak ją widzę w księgarni to mam ochotę ją kupić. W sumie nie wiem, co mnie powstrzymuję.. Dzięki tobie teraz dodaję ją do mojej dłuuuuugiej listy TBR i mam nadzieję, że wkrótce znajdę na nią czas.

    Zapraszam do siebie, :D
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest naprawdę warta swej ceny :) Zdecydowanie polecam, można się uśmiać :D

      Usuń

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!