03 maja 2017

Recenzja [173] Paul Tremblay "Głowa pełna duchów"

Cześć! Mamy majówkę, dużo wolnego czasu i nawet dobrą pogodę. Nie ma nic przyjemniejszego jak siedzenie nad Wisłą z książka w ręku, brakowało mi tego! Zapraszam do czytania kolejnej recenzji.

Autor: Paul Tremblay
Tytuł: Głowa pełna duchów
Wydawnictwo: Papierowy księżyc
Ilość stron: 374
Cena: 39,90 zł
"To było potworne i z pewnością będę miała po nocach koszmary, ale w tym całym okropieństwie było zarazem coś cudownego".
Ta książka długo nie musiała czekać na mojej półce, po to żebym ją przeczytał. Zakupiłem ją na jakiejś promocji, wcale nie ze względu na okładkę, bardzo spodobał mi się opis. Chyba się nie zawiodłem, ale to wyczytacie w dalszej części recenzji.

Może sama okładka zbytnio nie przyciągnęła mojej uwagi, muszę przyznać, że jest w niej coś intrygującego. Jest mroczna, więc jest szansa, że książka też taka będzie.

W książce poznajemy rodzinę Barretów, mogłoby się wydawać, taka zwyczajna rodzinka, która kupiła sobie dom na kredyt i musi go spłacać. W domu mieszkają cztery osoby: mama, tata i dwie córki. Starsza z córek, Marjorie, lubi opowiadać różne historie swojej młodszej siostrze Merry. Pewnego razu jednak przesadza, historia przez nią opowiedziana jest na tyle obrzydliwa i straszna, że dziewczynka postanawia poskarżyć się rodzicom. Od tamtego momentu nic już nie jest takie same. Okazuje się, że  Marjorie jest opętana i jakoś trzeba ją z tego wyleczyć. Genialnym i bardzo ciekawym pomysłem było zrobienie ze swojego życia Reality Show.

Pierwszy raz miałem do czynienia z książkowym horrorem, może nie przestraszył mnie, ale bardzo zainteresował. Czytając tę książkę nie męczyłem się. Książka była napisana tak, że akcja rozkręcała się z rozdziału na rozdział. Gdybym miał więcej wolnego czasu, to pewnie przeczytałbym ją szybciej, jednak dobrze, że mogłem spędzić troszkę więcej czasu z tą historią.

Jak dla mnie ta książka ma potencjał, jest napisana w ciekawy sposób. Jednocześnie stawia wysoko poprzeczkę kolejnym horrorom, które będę chciał przeczytać. Nie zastanawiaj się, nie bój się i sięgnij po tę książkę, naprawdę warto!

Ocena: 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!