30 sierpnia 2023

Recenzja [287] Vi Keeland "Nie dla mnie"

Cześć!
Dziś chciałabym poruszyć temat książki, która niedawno wciągnęła mnie w swoje strony i nie mogłam oderwać się od niej - "Nie dla mnie" autorstwa Vi Keeland. Jeśli jesteście ciekawi historii pełnej emocji, odwagi i miłości, to koniecznie zostawcie ze mną na chwilę. Zapraszam!




Autor: Vi Keeland.
Tytuł: Nie dla mnie
Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Ilość stron: 384
Cena: okładkowa 36,90 zł, natomiast na empik.com znajdziecie ją już za 21,60 zł.

Najlepsze, co można zrobić podczas kłótni z kobietą, na której Ci zależy, to ją pocałować. Wtedy obie strony wygrywają.

"Nie dla mnie" Vi Keeland to poruszająca opowieść o drugiej szansie w miłości, przekraczaniu granic wieku i odważnym stawianiu kroków w nieznane. Główna bohaterka, Valentine, po dwóch latach od rozwodu decyduje się na krok, który odmieni jej życie - wchodzi na portal randkowy i poznaje Forda.

Ford jawi się jako młody, przystojny, mądry i bogaty mężczyzna. Choć Val uważa go za zbyt młodego, to pożądanie oraz chemia między nimi pokazują, że wiek to tylko liczba. Autorka subtelnie eksploruje temat różnicy wieku w związku, ukazując, że prawdziwa więź nie podlega kalkulacjom.

Narracja skupia się na wewnętrznych konfliktach Val, która z jednej strony odczuwa silne przyciąganie do Forda, a z drugiej obawia się, że ich związek nie ma przyszłości ze względu na różnicę wieku. Ich rozmowy są pełne dowcipu i emocji, co sprawia, że czytelnik sam odczuwa to nieodparte przyciągnięcie.

Autorka umiejętnie balansuje między romantycznymi momentami a realistycznymi obawami bohaterki. Val, pomimo swoich oporów, zgadza się na pierwszą randkę, która otwiera drzwi do nowej możliwości miłości. Ta decyzja stawia ją w obliczu wyboru między bezpieczną przeszłością a niepewną, lecz ekscytującą przyszłością.

"Nie dla mnie" porusza również temat odkrywania samego siebie na nowo. W miarę jak Val otwiera się na nowe doświadczenia, widzimy jej rozwój jako jednostki. Jej relacja z Fordem staje się impulsem do zrozumienia, że życie po rozwodzie może być pełne niespodzianek i radości.

Podsumowując, Vi Keeland stworzyła wzruszającą opowieść o odwadze, miłości i drugich szansach. "Nie dla mnie" to lektura, która porusza serce i skłania do refleksji nad tym, jak wiek i przeszłość mogą wpływać na nasze wybory. Czytelnicy pokochają losy Val i Forda, którzy udowadniają, że miłość nie zna ograniczeń wiekowych.

Ocena: 5,5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!