21 lipca 2018

Recenzja [225] Amy A. Bartol "Prowokacja"

Hej, dawno mnie tu nie było. Jednak studia, a co za tym idzie sesja letnia nie były dla mnie zbytnio przyjazne. Zebrałam w sobie siły i ponownie złapałam chęci do czytania. Zapraszam do przeczytania najnowszej recenzji.



Autor: Amy A. Bartol
Tytuł: Prowokacja
Cykl: Przeczucia (tom 4)
Ilość stron: 544
Wydawnictwo: Akurat
Cena: 39,90 zł

"Nie możemy powiedzieć niczego więcej, pozwalamy naszym ciałom przekazać sobie to, co leży w naszych sercach."
 
Jest to pierwsza lektura po walce ze studiami. Jako, że po zakończeniu poprzedniego tomu miałam pewien niedosyt to nie mogłam doczekać się na to, aż w Polsce pojawi się kolejny tom tej historii. Byłam ciekawa jak Evie sprosta swojemu zadaniu.

Sielanka Evie i Reeda powoli się kończy. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że Brennus nie odpuści dopóki Evie nie stanie się jego królową. Wszyscy przyjaciele starają się chronić Evie jak tylko mogą, na wszystkie możliwe sposoby. Również włączają się w to inne Anioły Mocy, a także ojciec Evie - Tau, który jest najwyższym rangą Aniołem.

Evie nie podoba się pomysł, że w walce z przeraźliwymi Gankangami ma jej pomagać ojciec, który wsześniej nigdy nie zainterweniował, gdy miała kłopoty w swoim nowym anielskim życiu. Razem z jej ojcem pojawiają się także inne osoby z przeszłości. Najgorsze jest to, że Evie pamięta ich tyilko ze swojego ludzkiego życia. Jak poradzi sobie z powracającą przeszłością?

Ogólnie cała akcja tym razem toczy się w Polsce, a dokładniej w Toruniu i ponownie w Crestwood. Cieszę się, że autorka pokusiła się o wspomnienie naszego kraju na kartach swojej powieści.

Tym razem autorka wprowadziła nowych bohaterów, którzy sporo namieszali w życiu Evie, a także jej bratniej duszy Russela, który z każdym dniem rośnie w sile i pokazuje, że jest w stanie zabić każdego, kto będzie groził jego przyjaciołom.

Książka bardzo mi się podobała i jestem ciekawa co będzie dalej, bo jedno jest pewne Brennus będzie czyhał na duszę Evie. Bardzo polecam Wam zapoznać się z tym tomem.

Ocena: 5/6
Za książkę dziękuję:
Znalezione obrazy dla zapytania akurat logo
Wydawnictwo Akurat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już przeczytałeś recenzję to napisz teraz coś od siebie, podziel się z nami swoją opinią na temat tej książki :)

Polub nas!